Olen lähdössä ensi maanantaina kolmeksi päiväksi sairaala Ortoniin täysihoitoon. En ole ihan varma mitä tuleman pitää, mutta odotan innolla. Ostin uuden uimapuvunkin!
Ryhmässä on minun lisäkseni 6 muuta joiden kanssa sitten vesivoimistellaan ja ulkoillaan. Rentoutusta ja luentoja on myös luvassa. Voi olla, että katsotaan lääkitystäkin kohdalleen. Toivottavasti:901457.jpg
Pääasiallinen lääkinnällinen ongelma on nyt Lyrica... Nuo valkoruskeat kapselit. Luulin ensin, että niillä ei ole ollut minuun mitään vaikutusta, mutta nyt kun olen yrittänyt sitä lääkettä lopettaa, niin siitä ei tule mitään! Hirveät vierotus oireet!! Kääks!
Ja lisäksi tuntuu, että kiputaso nousee mitä enempi pudotan... Olen nyt jatkanut yht.300mg/päivä. Aiemmin oli "täysilasti" 600mg/pv. Silloin sivuoireetkin tuntuivat voimakkaampina. Esim. kun rentoutuu niin jokin lihas nykäisee tosi lujaa, voi vaikkapa istuessa yht´äkkiä pompata jalka ylös.
Olispa kiva saada jotain jytyä lääkettä missä ei olisi sivuvaikutuksia! :D
Siltä liikunnalliselta osuudelta en odota hirveästi. onhan mulla nytkin kotona kuntopyörä, mutta ei ole ollut kuntoa (Lyrica viekkareiden takia) polkea sitä.
Luvassa on myös yksilöterapiaa ja "vertaistuki on tärkeä osa kuntoutusta"-löpinää. Lähes kaikki kipukroonikot käyttävät myös masennuslääkkeitä. Paitsi minä! Se on tuonut minulle mielestäni sellaisen leiman, että kipuni eivät ole tarpeeksi kovia, koska en ole vetämässä itseäni jojoon... Jepjep.
Seuraava kuntoutusjakso onkin sitten marraskuussa. Silloin olen laitoshoidossa kerralla 2 viikkoa... Ja viimeinen 3pv puristus on helmikuulla.

 Itselle on mukavaa saada kiinni edes tämän tasoisesta aikataulusta. Tulevaisuus näyttää tällä kohtaa aika avoimelta, ei voi tietää mitä tapahtuu. Tai eihän sitä kukaan muukaan tiedä tulevaisuuttaan? Suunnitelmia voi silti tehdä, minun tarvitsee vaan tehdä myös B-suunnitelma...